ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Πρόκειται για παιχνίδι Real Time Strategy. Αυτός ο τύπος παιχνιδιού καταργεί τις τυποποιημένες αποστολές και επιτρέπει τις ομάδες να «γράψουν» ουσιαστικά τις δικές τους αποστολές ώστε να ολοκληρώσουν με μεγαλύτερη επιτυχία τον ή τους αντικειμενικούς σκοπούς του παιχνιδιού.
Πρόκειται για παιχνίδι Real Time Strategy. Αυτός ο τύπος παιχνιδιού καταργεί τις τυποποιημένες αποστολές και επιτρέπει τις ομάδες να «γράψουν» ουσιαστικά τις δικές τους αποστολές ώστε να ολοκληρώσουν με μεγαλύτερη επιτυχία τον ή τους αντικειμενικούς σκοπούς του παιχνιδιού.
- Το παιχνίδι βασίζεται την δημιουργία δύο (ή άλλες φορές τριών) μεγάλων σχηματισμών
- Επικεφαλής του κάθε σχηματισμού είναι ο "Αρχηγός" ο οποίος θα διοικεί και ο οποίος θα είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ομάδα και στην Διοργάνωση, θα ορίζει τον ρόλο των ομάδων και θα δίνει τις αποστολές.
- Ο "Αρχηγός" σε κάθε παιχνίδι θα επιλέγεται από την Διοργάνωση. Για Αρχηγοί δύναται να δηλώνουν ενδιαφέρον όλοι οι παίκτες από οργανωμένες ομάδες. Οι Αρχηγοί οφείλουν να παρευρίσκονται στο briefing που θα πραγματοποιείται από την Διοργάνωση σε προκαθορισμένη ημέρα πριν το παιχνίδι.
- Η μονάδα του κάθε σχηματισμού είναι η "ομάδα" η οποία αποτελείται από 4-6 παίκτες με συγκεκριμένους ρόλους. Η ομάδα αυτή μπορεί να σπάσει και σε μικρότερες υποομάδες ή στοιχεία ή και να κινηθούν μεμονωμένοι παίκτες: 1) Squad Leader (φόρτος/εξοπλισμός Assault). 2) Machine Gunner (φόρτος/εξοπλισμός Machine Gunner). 3) Medic (φόρτος/εξοπλισμός Assault + ειδικοί κανόνες Medic). 4) Engineer/Tech (φόρτος/εξοπλισμός Assault + ειδικοί κανόνες Engineer). 5) Assault (φόρτος/εξοπλισμός Assault). 6) Assault (φόρτος/εξοπλισμός Assault)
- Τα παιχνίδια τύπου "Real Time Strategy" έχουν να κάνουν με ολοκλήρωση αποστολών και αντικειμενικών σκοπών
- Σε κάθε παιχνίδι θα υπάρχουν συνήθως οι βάσεις όσες και οι παρατάξεις που αγωνίζονται.
- Οι βάσεις ανάλογα το σενάριο του κάθε παιχνιδιού θα έχουν ή θα απαιτούν την δημιουργία, "νοσοκομείων".
- Οι βάσεις ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος δεν θα είναι απαραίτητα γνωστά στους παίκτες στα πλαίσια του Real Action Strategy στησίματος παιχνιδιού.
- Στο παιχνίδι μπορούν να συμμετέχουν παίκτες με εξοπλισμό tactical (replicas, κτλ) και στρατιωτικού τύπου εμφάνιση, όπως αυτά περιγράφονται στον Κανονισμό του Conflcit (κεφάλαια 9 και 10 - http://conflictmilsim.blogspot.gr/2011/09/2011-12.html#more)
- ΠΡΟΣΟΧΗ: παίκτες που επιθυμούν να συμμετέχουν και δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό, παρακαλούμε να επικοινωνήσουν μαζί μας ώστε να διευθετήσουμε την έλλειψη και να συμεμτάσχουν και να απολαύσουν το παιχνίδι
- Εν συντομία χρειάζεται: Tactical marker (το ελάχιστα "γυμνό" είναι out of the box Tippmann 98/A5/X7/Phenom και BT 4) και στρατιωτική στολή | άρβυλα (ή ορειβατικά μποτάκια - ιδιαίτερο θέμα ασφάλειας) |
- Σε περίπτωση που δεν συμπληρώνεται ο απαραίτητος αριθμός πολυβολητών ανά ημιομάδα, η διοργάνωση θα επιτρέψει και την χρήση άλλου είδους marker
ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ "BATTLEFIELD: OPERATION CYCLOPS"
- Η ιστορία του παιχνιδιού είναι μόνο η αρχή. Το κυρίως μέρος του παιχνιδιού θα παιχθεί σε σενάριο και αποστολές που ΔΕΝ θα είναι γνωστές στους παίκτες.
- Το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού θα διαμορφωθεί από τις αποφάσεις των αρχηγών και των ομάδων.
- Οι παίκτες θα πρέπει μέσα στο παιχνίδι να μαζέψουν υλικά, να στήσουν βάσεις, να αποκαταστήσουν ασύρματη ή ηλεκτρονική επαφή με διοίκηση, να ασφαλίσουν περιοχές, να κάνουν extraction με υλικά, κτλ
- Οι βάσεις των ομάδων είναι άγνωστες στην αντίπαλη ομάδα
- Αποτελούνται από έναν διαιτητή με μια σημαία
- Οι βάσεις είναι τα ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ των ομάδων στα οποία οι MEDIC πρέπει να επιστρέφουν με τους DEAD παίκτες για άμεσο Respawn
- Υλικά αξίας (του παιχνιδιού και όχι πραγματικά όπως εξοπλισμός, paintballs κτλ) τα οποία θα έχουν αποθηκευτεί στις βάσεις, μπορούν να απαλλοτριωθούν από τους αντιπάλους
- Οι βάσεις μπορούν να καταληφθούν από αντίπαλο. Σε αυτή την περίπτωση η αντίπαλη ομάδα μπορεί να πάρει όλα τα υλικά που είναι μαζεμένα εκεί . Μετά υποχρεούται να αποχωρήσει.
- Σε περίπτωση που η βάση δέχεται άμεση επίθεση, δεν είναι δυνατή η λειτουργία της ως Νοσοκομείο (Respawn). Οι Dead παίκτες θα απομακρύνονται από τον Διαιτητή μέχρις ότου να πραγματοποιηθεί η κατάληψη της βάσης. Μετά η βάση επιστρέφει και τοποθετείται στην αρχική της θέση.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
Ο ανεφοδιασμός σε αέρα και paintballs θα γίνεται εναλλάξ στις δύο αντιμαχόμενες περιοχές ανά 1 ώρα και για 30 λεπτά
Ο ανεφοδιασμός σε αέρα και paintballs θα γίνεται εναλλάξ στις δύο αντιμαχόμενες περιοχές ανά 1 ώρα και για 30 λεπτά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου